"Asi už je to u ČSOB normální, ale jejich internetové bankovnictví zase nejde," napsal do redakce čtenář iDNES.cz a připojil snímek nefungující stránky, na které se banka svým klientům omlouvala.
Era problémy potvrdila. "Dnes v 9 hodin ráno došlo k technickým problémům, které znemožnily přihlašování a registrace do Era portálu. Na jejich odstranění intenzivně pracujeme," řekla mluvčí ČSOB Pavla Hávová s tím, že portál využívá několik tisíc klientů. Zhruba dvacet minut před třetí hodinou odpoledne začal portál znovu fungovat.
Zákazníci Poštovní spořitelny však mohli v době výpadku ovládat své účty pomocí telefonního bankovnictví či smartbankingu. Aktuální informace mohli klienti získat na webových stránkách www.erasvet.cz nebo na bezplatné infolince 800 210 210 či na facebookových stránkách www.facebook.com/erajednoduse, kde se však žádné upozornění na nefunkční připojení neobjevilo.
Era měla problémy s elektronickým bankovnictvím už letos v červenci (více zde). Internetbanking však vypadává čas od času i dalším peněžním ústavům. Letos například mBank, problémy s elektronickým bankovnictvím řešila opakovaně i Česká spořitelna.