Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Staropramen přetekl do názvu pivovarů

  12:40aktualizováno  12:40
Název piva Staropramen si prorazil cestu do křestního listu svého výrobce. Akcionáři Pražských pivovarů si na valné hromadě odhlasovali změnu ještě předlistopadového názvu firmy na Pivovary Staropramen. Firma ovládaná koncernem Interbrew se tak chce více ztotožnit se svou hlavní značkou.

Přejmenování firmy bylo hlavním bodem mimořádné valné hromady.

"Potřeba změny jména byla už delší dobu patrná, zejména v oblasti komunikace s našimi obchodními partnery, zákazníky a širokou veřejností," řekl generální ředitel firmy Vincent Lefere.

Pivovary podkládají oprávněnost změny výsledky širokého průzkumu, který podle Lefera potvrdil, že nový název budou zákazníci vnímat lépe.

Pražské pivovary si po valné hromadě podají k Městskému soudu v Praze žádost o zápis nového jména do obchodního rejstříku. K faktickému přejmenování by mělo dojít na podzim.

PROČ PRAŽSKÉ PIVOVARY?

Název Pražské pivovary určil historický vývoj. Před rokem 1989 byly všechny pivovary v ČR sdruženy do regionálních celků (Jihočeské, Severočeské, Pražské...). Pod firmu spadaly pivovary U Fleků, Holešovice, Staropramen a Braník. V roce 1992 vznikla a. s. Pražské pivovary. Pivovar U Fleků byl vrácen v restituci, ostatní zůstaly. Po kupónové privatizaci byly hlavními akcionáři Pražských pivovarů české banky. V roce 1994 získala majoritu společnost Bass a později koupila pivovary Ostravar a Vratislavice. Pivovar Holešovice byl uzavřen.

T-Mobile si změnu značky pochvaluje
Z velkých firem na působících v Česku měnil v nedávné době značku provozovatel druhé největší mobilní sítě u nás.

Společnost Radiomobil nejdřív právě před rokem přejmenovala síť Paegas na T-Mobile (značka mezinárodně používaná německým vlastníkem). - VÍCE ZDE

Když zákazníci změnu přijali, přejmenovala se letos z Radiomobilu na T-Mobile Czech Republic i firma.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Penny Market Lehovec. Řetězec zmodernizuje stovky svých obchodů.
Zákaz prodeje o svátcích porušilo 28. září jen několik obchodů

Zákaz prodeje o svátcích porušily ve čtvrtek 28. září tři ze 115 obchodů zkontrolovaných Českou obchodní inspekcí (ČOI). I při předchozích prověrkách většina...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.